Filosofia corporativă

Companie
Filosofia companiei

Filosofia corporativă

Multe naționalități. O mentalitate.

Filosofia managementului

Cu o mare creativitate, KIA își asumă fiecare provocare pentru a-ți îndeplini dorințele și a modela activ viitorul.

Responsabilitate ridicată

Responsabilitate ridicată

Profităm la maximum de oportunități

Profităm la maximum de oportunități

Respect pentru oameni

Respect pentru oameni

Filosofia corporativă reflectă valorile fundamentale care ghidează gândurile și acțiunile angajaților. Filosofia KIA poate fi rezumată în trei puncte: responsabilitate ridicată, exploatarea potențialului și respect pentru oameni. Cu alte cuvinte: KIA îmbrățișează toate provocările cu o mare creativitate pentru a-ți îndeplini dorințele și a modela activ viitorul.

Viziune

Împreună pentru un viitor mai bun.

Împreună pentru un viitor mai bun.

KIA a formulat o nouă viziune corporativă: „Atitudine responsabilă față de oameni și mediu pentru o valoare adăugată ridicată și o creștere sănătoasă împreună cu partenerii noștri”.
În acest fel, competențele sunt combinate, companiile partenere din întreaga lume sunt consolidate și se aduce o contribuție importantă la sustenabilitate.

Un partener pentru viață. Nu numai când vine vorba de mașini.

Un partener pentru viață. Nu numai când vine vorba de mașini.

Această viziune corporativă este interpretată diferit. „Soluții remarcabile de mobilitate cu tehnologii inovatoare, ușor de utilizat și durabile și servicii cuprinzătoare care facilitează viața”, este abordarea KIA. Astfel, toate modelele KIA sunt mult mai mult decât un vehicul. Sunt obiecte ale unui mod de viață.

Principalele valori

Compania noastră și angajații săi aderă la anumite valori de bază în activitatea lor de zi cu zi, care decurg din filosofia companiei. Astfel, deciziile sunt luate în interesul companiei și în favoarea partenerilor și clienților noștri, problemele sunt rezolvate, cooperarea este întărită și talentul este încurajat - o cultură corporativă care are un obiectiv comun și se mândrește cu diversitatea sa. și multiculturalism.

Clientul este rege

Cu un nivel ridicat de calitate și servicii impecabile, cultura corporativă KIA este complet concentrată asupra clienților noștri.

Orientați spre provocări

Suntem convinși că există întotdeauna loc de îmbunătățire. Nu ne ferim de cele mai mari provocări, ne atingem cu încredere și pasiune obiectivele și nu ne gândim pe drumul bătut.

Comunicare și colaborare

Creăm sinergie printr-un sentiment de comunitate care se realizează printr-o comunicare clară și o bună colaborare între KIA și partenerii noștri.

Încrederea în Oameni

Credem că viitorul companiei noastre depinde de abilitățile și motivația angajaților noștri. Prin urmare, susținem dezvoltarea lor individuală și promovăm talentele în funcție de talentele lor.

Globalitate

Numai cei care recunosc culturi și obiceiuri diferite în cadrul și în afara companiei pot câștiga respect internațional și pot obține succes.