Garanție
5 ani de Garanție la orice automobil KIA
5 ani de Garanție la orice automobil KIA
5 ani sunt suficienți pentru ca și cele mai mari vise să devină realitate, iar un automobil KIA e mai mult decât îți imaginezi că îți poate oferi. Indiferent de care sunt obiectivele tale, în materie de automobile KIA, te vom însoți în realizarea lor. Garantăm cea mai înaltă calitate chiar și în cele mai dificile condiții.
CALITATEA TESTATĂ
Calitatea superioară este prioritatea noastră. Creștem constant standardele și ne ocupăm de ele în fiecare etapă a producției auto și a utilizării lor de către clienții noștri. Suntem pe piața europeană de mulți ani și oferim o garanție de 5 ani pentru 150.000 km. Datorită accentului pe calitatea oferită, condusul zilnic într-un automobil KIA este confortabil și lasă doar impresii pozitive.
Detalii despre garanția de 5 ani
Cele mai importante beneficii
Cele mai înalte standarde de calitate
Vehiculele KIA sunt fabricate la cele mai înalte standarde din industria auto. Calitatea impecabilă ne permite să oferim clienților noștri cea mai de durată garanție din Europa.
Garanția este furnizată pentru vehicul
În cazul în care vehiculul a fost reparat corespunzător și în mod regulat, garanția poate fi transmisă proprietarilor ulteriori fără nici un fel de probleme.
Utilizare fără stres
KIA este singurul producător auto din Europa care oferă o garanție de 5 ani pe 150.000 de kilometri, oferind clienților săi liniște, siguranță și confort în timpul utilizării vehiculului.
Atenție la detalii în fiecare etapă
Cel mai important lucru este satisfacția clienților
Transformăm ideile inovatoare în produse de cea mai înaltă calitate. În etapa de producție, ne concentrăm pe satisfacția pe termen lung a clienților cu utilizarea ulterioară a vehiculelor noastre. Pentru KIA Nu este suficient să se scoată o mașină care doar va arăta bine atât în exterior, cât și în interior, ne dorim ca fiecare client să se bucure de fiecare călătorie, fie ea una scurtă sau lungă.
* 5 ani / 150.000 km
Garanție 5 ani / 150.000 km de rulare. Garanția este valabilă pe tot teritoriul Republicii Moldova.
Ceea ce ne interesează despre termenii garanției
KIA Corporation oferă vehiculelor KIA o garanție de 60 de luni (5 ani) sau 150.000 km de rulare. Condițiile de garanție:
1. Întreținerea programată este înregistrată în timp util în cartea de service atunci când se efectuează lucrări;
2. Raportați imediat orice daună sau defect neintenționat unui dealer autorizat KIA;
3. La următoarea întreținere a mașinii, au fost folosite piese originale KIA sau piese de aceeași calitate;
4. Echipamente opționale instalate pe vehiculul omologat de Kia Motors Corporation și / sau KIA Auto AS;
5. În ceea ce privește echipamentul electric instalat în vehicul, circuitul electric nu a fost schimbat sau a fost efectuat în strictă conformitate cu instrucțiunile pentru reparația și funcționarea vehiculelor KIA;
6. Pentru a efectua lucrări incluse în garanție, proprietarul mașinii trebuie să prezinte întotdeauna carnetul de service al mașinii sale KIA, care conține toate serviciile obișnuite.
Garanție limitată KIA:
1. Vehiculele cu destinație specială (vehicule operaționale ale companiilor de securitate, vehicule care furnizează servicii de curierat și transport, vehicule de instruire și închiriere etc.) sunt acoperite de o garanție de 60 de luni cu o limită de kilometraj de 150.000 km;
2. Bateria de pornire are o garanție nelimitată de 24 de luni;
3. Accesoriile de service (curele de transmisie, plăcuțe de frână, discuri de frână, ștergătoare, bujii, filtre, becuri etc.) sunt acoperite de o garanție de 24 de luni a producătorului pentru eroarea sau defectul de instalare al producătorului. Uzura normală nu este acoperită de garanția producătorului.
Există, de asemenea, excepții cu perioade de garanție diferite:
1. Baterie (12V) / Baterie MHEV (48V)
Echipamentul original și bateriile MHEV sunt pe deplin garantate pentru primele 12 luni de la data primului serviciu, indiferent de kilometraj.
2. Acoperirea capacității bateriei de înaltă tensiune pentru vehiculele electrice și hybrizii conectabili (EV / PHEV)
Perioada de garanție este de 60 de luni / 150.000 de kilometri de la data primului service, oricare ar fi prima, pentru o pierdere de capacitate sub 70% din capacitatea inițială a bateriei de înaltă tensiune. Această garanție acoperă reparațiile necesare pentru a restabili capacitatea bateriei la 70% din capacitatea originală a bateriei de înaltă tensiune.
3. Acoperirea capacității bateriilor hybride de înaltă tensiune (HEV) și de joasă tensiune MHEV (48V)
Această acoperire a capacității bateriei HEV / MHEV face obiectul excluderilor enumerate în secțiunea „Ce nu este acoperit”.
4. Sistem audio
Echipamentele audio originale și toate componentele conexe (inclusiv sistemele video) sunt garantate timp de 36 de luni de la data primului serviciu sau 100.000 de kilometri, oricare ar fi primul.
5. Aer condiționat - taxa de agent frigorific
Taxa agentului frigorific pentru aparatul de aer condiționat se achită în primele 12 luni de la data primului serviciu, indiferent de kilometraj. În plus, după 12 luni, taxa de agent frigorific este acoperită numai dacă este furnizată ca parte a unei reparații în garanție.
Ce nu este acoperit:
1. Daune cauzate de factori care depășesc controlul producătorului. Exemplele acestor factori includ, dar nu se limitează la:
• Utilizarea necorespunzătoare a vehiculului KIA, cum ar fi conducerea pe borduri, supraîncărcarea, cursele etc. (Pentru o utilizare adecvată, consultați Manualul de utilizare).
• Accidente precum coliziune, incendiu, furt, revolte etc.
• Schimbare, modificare, manipulare etc.
• Deteriorarea sau coroziunea suprafeței cauzate de mediu, de exemplu: ploi acide, căderi din aer (substanțe chimice, seva copac etc.), sare, pericole rutiere, grindină, uragane, fulgere, inundații și alți factori naturali.
• Condițiile cosmetice sau coroziunea suprafeței datorate așchilor de piatră sau zgârieturilor în vopsea.
2. Deteriorări cauzate de lipsa de întreținere sau utilizarea de combustibil, ulei sau lubrifianți nepotrivite.
• Lipsa unei întrețineri adecvate, așa cum este descris în Ghidul utilizatorului.
• Întreținerea sau utilizarea necorespunzătoare a altor combustibili, uleiuri sau grăsimi specificate recomandate în Manualul de utilizare.
3. Uzură normală
• Uzură normală, ruperea sau deteriorarea, cum ar fi decolorarea, deformarea etc.
• Coroziunea suprafeței pe orice alte părți decât panourile din tablă din caroserie care formează exteriorul KIA.
4. Serviciile de întreținere normale
• Servicii de întreținere de rutină descrise ca „Întreținere de rutină” și „Întreținere” în manualul de utilizare, cum ar fi: inspecție, curățare și lustruire, ajustări minore, lubrifiere, schimb de ulei / fluid, schimbare de filtru, lichid de răcire lichid antigel. centrarea și rotirea anvelopelor etc.
• Dacă înlocuirea articolelor de service descrise în Manualul de utilizare este rezultatul unui defect de material sau de manoperă, perioada de garanție este prima 12 luni de la data primului service sau 20.000 km, oricare ar fi prima. (Tampoane, curele, plăcuțe și garnituri de frână, lamele ștergătoarelor, ambreiaje și garnituri de disc, lămpi non-HID sau alte consumabile)
5. Kilometraj modificat
• Orice reparație la un vehicul KIA în care kilometrajul a fost modificat sau kilometrajul real nu poate fi ușor determinat. (La înlocuirea vitezometrului, un dealer autorizat KIA va completa „Înregistrarea înlocuirii vitezometrului” de pe capacul frontal interior.)
6. Costuri suplimentare și daune
• Orice daune economice sau alte daune incidentale, speciale sau punitive. Aceasta include, dar nu se limitează la, plata pentru pierderea capacității de utilizare a unui vehicul KIA, cazare și închirieri auto, cheltuieli de călătorie, pierderea plății și orice alte cheltuieli sau daune.
7. Anvelope
• Garanția anvelopelor oferită de producătorii de anvelope. Consultați cardurile de garanție pentru anvelope livrate împreună cu KIA.
8. Modificări ale producției
• KIA și distribuitorii săi autorizați își rezervă dreptul de a aduce modificări vehiculelor construite și / sau vândute de KIA în orice moment, fără nicio obligație de a face modificări identice sau similare vehiculelor construite și / sau vândute anterior.
Ce altceva nu este acoperit:
• Orice perforație cauzată de coroziune, căderi industriale, accidente, deteriorări, manipulări greșite, modificări ale vehiculului sau deteriorări sau solicitări corozive într-un vehicul KIA.
• Orice perforație datorată coroziunii care nu se datorează unui defect al materialelor sau al manoperei, ci din cauza eșecului întreținerii vehiculului KIA în conformitate cu procedurile.
• Orice perforație datorată coroziunii pe o parte a vehiculului KIA, alta decât panoul din tablă. În contextul prezentei descrieri, termenul „panou caroserie” exclude toate părțile care sunt componente ale sistemului de evacuare.
• Orice perforație cauzată de defecte sau defecțiuni rezultate din utilizarea unor piese noi care nu sunt vândute sau aprobate de KIA sau piese uzate sau deteriorarea sistemelor conexe.
• Orice perforație datorată coroziunii cauzată de utilizarea necorespunzătoare, manipularea necorespunzătoare sau întreținerea necorespunzătoare.
• Orice coroziune a vehiculului KIA care nu duce la perforația efectivă a caroseriei vehiculului.
Responsabilitățile dumneavoastră:
1. Mentenanță
Sunteți responsabil pentru buna funcționare și întreținere a vehiculului dvs. KIA în conformitate cu instrucțiunile din manualul de utilizare. Dacă vehiculul dvs. este utilizat în condiții de conducere severe, trebuie să respectați cerințele de întreținere prezentate în Manualul Operatorului pentru Servicii Grele.
2. Înregistrări de întreținere
Ar trebui să păstrați înregistrări de întreținere deoarece, în unele cazuri, poate fi necesar să confirmați că întreținerea necesară a fost efectuată.
În plus, în anumite condiții, trebuie să aveți grijă deosebită pentru a vă proteja vehiculul KIA de coroziune.
• Dacă conduceți pe drumuri sărate sau călătoriți lângă ocean, spălați bine automobilul cu apă curată cel puțin o dată pe lună.
• Este important ca orificiile de scurgere din partea inferioară a caroseriei să fie curate.
• Dacă vehiculul dvs. KIA este deteriorat de un accident sau orice eveniment care ar putea deteriora vopseaua, reparați vehiculul dvs. KIA cât mai curând posibil.
• Dacă transportați mărfuri speciale, cum ar fi substanțe chimice, îngrășăminte, sare de degivrare sau alte substanțe corozive, asigurați-vă că astfel de materiale sunt bine ambalate și sigilate.
• Dacă circulați frecvent pe drumuri cu pietriș, vă recomandăm să instalați o protecție de piatră pe fiecare roată.
Protecția împotriva coroziunii
KIA Corporation garantează că panourile caroseriei noului dvs. vehicul KIA nu conțin defecte de material și de manoperă care ar putea provoca coroziunea prin găuri. Un service auto autorizat KIA va repara sau înlocui gratuit în timpul perioadei de garanție împotriva coroziunii, dacă vehiculul funcționează corespunzător, toate părțile caroseriei care au găuri corodate.
Coroziunea este definită ca prin rugină (de la interior la exterior) care apare sub vopsea și pe suprafețele interioare ale pieselor din tablă, ca urmare a cărora orice panou al caroseriei autovehiculului este deteriorat.
Condiția pentru menținerea garanției împotriva coroziunii este controlul anual al coroziunii la un reprezentant autorizat KIA, care este, de asemenea, marcat în carnetul de service. Nu echivalați verificarea coroziunii cu întreținerea regulată.
Garanția nu acoperă coroziunea exterioară a vehiculului, care este de obicei cauzată de neglijarea pagubelor cauzate de nisip, sare, grindină sau pietre.
* 5 ani / 150.000 km garanție auto nouă
5 ani garanție / 150.000 km de rulare. Garanția este valabilă pe teritoriul Republicii Moldova.