KIA și-a reafirmat angajamentul strategic de a fi lider în mobilitatea durabilă, cu o „foaie de parcurs” dedicată pentru 2030, la evenimentul virtual 2022 CEO Investor Day.
Planurile se bazează pe strategia de succes „Plan S” KIA, anunțată pentru prima dată în 2020 și dezvăluie detalii suplimentare despre modul în care compania își va realiza viziunea de a deveni un furnizor de soluții de mobilitate durabilă.
Această viziune corporativă este susținută de trei piloni cheie – „oameni”, „planetă” și „profit”. În conformitate cu aceste principii, KIA se va strădui să adauge valoare clienților și să dezvolte talentul, să reducă emisiile de carbon, având grijă, în același timp, de mediu și să genereze profituri acționând ca un cetățean corporativ responsabil.
KIA și-a anunțat, de asemenea, cele patru obiective cheie de afaceri pentru 2030. Aceste obiective de bază de afaceri includ: accelerarea electrificării și atingerea a 1,2 milioane de vehicule electrice cu baterie (BEV) anual până în 2030; realizarea a 4 milioane de vânzări anuale de mașini până în 2030, inclusiv peste 2 milioane de modele ecologice; Extinderea aplicării caracteristicilor mașinilor conectate și a tehnologiilor de conducere autonomă la toate vehiculele noi; și să devină marca numărul unu pe piața globală de PBV până în 2030.
În cadrul evenimentului de Ziua Investitorului CEO, Ho Sung Song, Președinte și CEO al KIA, a declarat: „KIA trece printr-o transformare completă care include modificări ale viziunii corporative, logo-ului, produsului și designului și strategiei. Pentru a atinge obiectivul companiei de a deveni un furnizor de soluții de mobilitate durabilă, ne vom concentra pe accelerarea tranziției către viitoarele modele de afaceri. Vom deveni și mai concentrați pe client în abordarea noastră și vom conduce o transformare dinamică, menținând în același timp operațiuni de afaceri solide.”
Cum să devii un lider global în mobilitatea durabilă?
- Obține vânzări anuale de 4 milioane de unități prin promovarea vehiculelor ecologice.
- Gama BEV se extinde la 14 modele BEV în 2027.
- KIA intenționează să atingă 1,2 milioane de vânzări de vehicule electrice în 2030.
- Strategia de produs se concentrează pe mașinile conectate și pe tehnologiile de conducere autonomă.
- Asigurarea liderului pe piața globală PBV
- Obiective financiare pentru 2026 bazate pe creșterea profitabilității vehiculelor electrice și pe noile linii de afaceri.